Ügyfél: Funky Forest
Megbízó: Mitte Communications
Időszak: 2021. október
Projekt: Márkabevezetés
Feladatok: Sajtóesemény és sajtómanagement: közlemény kiadás és interjúszervezés
PR koncepció:
A Funky Forest egy hazai gyümölcs- és présleveket gyártó márka. Az általuk készített termékek alapanyaga nagyrészt helyi, illetve nyomon követhető forrásból származik. Üzemüket egy hátrányos helyzetű térségben, Szécsényben építették fel, hozzájárulva ezzel a szakképzett munkaerő helyben tartásához. Minden általuk készített ital tartósítószer- és adalékanyag mentes. A fenntarthatóságra nemcsak az innovatív gyártásban, a környezetvédelemben, de egyéb társadalmi területeken is szívügyük.
Az ügyfél kérése a márka bevezetése volt klasszikus PR eszközökkel. Egy olyan sajtóeseményt találtunk ki, amellyel egyszerre tudunk átfogó információt átadni a márkáról, szakmai tartalmat biztosítani és élményt adni a megjelent újságíróknak. Kreatív koncepciónk része volt egy sajtóreggeli: kellemes helyszínen, könnyed, családias hangulatú beszélgetés a vállalat tulajdonosaival és Szabó Adrienn dietetikussal, amelyet műsorvezető moderált. A szakmai részt követően egy profi food stylist vezetésével az újságírók smoothie bowlt készíthettek, melyet egy előre kialakított fotósarkban meg is örökíthettek. Az esemény végén búcsúzáskor ízlésesen brandingelt ajándékcsomaggal kedveskedtünk.
Eredmények: A sajtóesemény és a sajtóközleményünk hatására 22 db megjelenés született online és print lapokban. Anyagainkkal több különböző sajtószegmenst szólítottunk meg. Születtek cikkek a lifestyle médiában, női- és férfi magazinokban, gasztro portálokon és tematikus oldalakon is.
Kiemelt megjelenések:
Roadster,
Éva Magazin,
Femcafe.hu,
Femina.hu,
Blikk,
Player.hu,
Travelo