VINCE DÍJ ÉS GÁLA 2021

Esettanulmány

Vince Gála

VINCE DÍJ ÉS GÁLA 2021 - Esemény promóció

Ügyfél: VINCE Magazin

Megbízó: Mitte Communications

Időszak: 2021. szeptember - november

Projekt: Esemény promóció

Feladatok: PR stratégia, sajtókommunikáció, sajtóesemény szervezés, interjúszervezés

PR koncepció:
A VINCE Díj a VINCE Magazin által létrehozott elismerés, amellyel minden évben a legkiválóbb hazai borokat, párlatokat, borászatokat és borbárok munkáját jutalmazzák. 2021-ben a szakmai és közéleti zsűri mellett a borfogyasztók is lehetőséget kapnak arra, hogy 8 kategóriában 84 tétel közül voksoljanak a kedvenceikre.
A mi feladatunk az volt, hogy a közönségszavazás kezdetétől a díjátadót követő gáláig fenntartsuk a borfogyasztó közönség figyelmét és először szavazásra, majd a gálán való részvételre ösztönözzük őket.
A több hónapig tartó kampányidőszak alatt három szakaszra bontottuk a PR kommunikációt. Elsőként egy klasszikus sajtóközleményt adtunk ki, amely tárgyilagos hangvételével a gazdasági, trade és hírportálokat célozta meg.
Ezt követte egy lifestyle anyag, amely már lazább, kötetlenebb hangvételű volt, lifestyle és női médiumokkal a fókuszban. A kommunikáció harmadik fázisában ismét egy klasszikus sajtóközleményt készítettünk, amelyben bejelentettük a VINCE Díj 2021 nyerteseinek névsorát és a díjnyertes borok kóstolóját, mellyel a Gálát népszerűsítettük.
Az újságírók számára két alkalommal rendeztünk kóstolóval egybekötött sajtóeseményt, hogy a jelölt tételekről személyes véleményt és élményeket gyűjthessenek, valamint hogy saját kedvenceket választhassanak. Az első eseményt a Takler Borbárban tartottuk, ahol laza hangulatú, sétáló kóstoló alkalmával ismerkedhettek meg a sajtó munkatársai borászatokkal és borokkal. Ezután a díjátadón találkozhattunk újra, amit az ötcsillagos Budapest Marriott Hotelben tartottunk.

Eredmények:
A két hónapos kampányidőszak végére 131 db megjelenést hoztunk, amelyek körülbelül fele-fele arányban szóltak a közönségszavazásról és a Gáláról. Anyagainkkal 5,5 millió embert értünk el, a megjelenések összértéke meghaladta a 19 millió forintot.

Kiemelt megjelenések:
Forbes.hu, Origo.hu, Blikk.hu, Femcafe.hu, Travelo.hu

Loading...